|
|
Tweet |
|
|
|
A termék sikeresen elkelt licittel.
![]() |
Termékfigyelő | ![]() |
További termékek ebben a kategóriában | ![]() |
Ajánlja az árut barátainak! | ![]() |
Aukció adatainak exportálása naptár fájlba | ![]() |
Szabálytalan aukció? Értesítsen! |
Eredeti Horthy korabeli replülős tiszti tőr!
Gyártójelzés nem található benne.
Az állapota: Kopott, használt állapotban, a rögzítő gombja hiányzik.
Garancia: Pénz visszafizetési garanciát vállalok az eredetiségére!
Bármilyen kérdésre szivesen válaszolok! Csere nem érdekel!
| Szállítás és fizetés módja | Szállítási alapdíj | ||
|---|---|---|---|
| Személyes átvétel | Nincs díj megadva | ||
| Standard postai csomagként előre utalás után | 1115 Ft/db |
|
|
Tweet |
|
|
|
|
Tisztelt militaria23! Miből gondolja, hogy eredeti!? | 2012.02.03. 19:04:37 |
|
Tisztelt macko111! Repülős tárgyakat gyűjtök pár éve és eléggé beleástam magam a témában. Ezért megtudom különböztetni a másolat tőröket az eredetiektől. Ez egy teljesen tipikus eredeti darab! | 2012.02.04. 15:02:47 |
|
Tisztelt militaria23! Ön egy régi Vaterás, és tisztességes kereskedő. Valószínűleg megtévesztették, ez sajnos nem eredeti, az eredetinek a pengéje gazdagon cizellált, és a hüvely és a markolat sokkal részletesebben kidolgozott. Ennek ellenére sokaknak szép dísz lehet. Egyébként az ön által kínált ár is ezt tükrözi, mert az eredeti nagyságrendekkel drágább. (Pld. 1981-ben vettem egyet 45.000 ft-ért, akkori árakon.) Csupán azért írtam,mivel pénz visszafizetési garanciát kínál az áru eredetiségére. Még egyszer mondom, amennyiért kínálja, bőven megéri. | 2012.02.04. 10:11:30 |
|
Tisztelt deseifrovo! Köszönöm a hozzászólást! Amire reagálnék is! Az eredetiek nem voltak gazdagon cizelláltak! (sajnos). Természetesen másolatokat amik díszítettek illetve névre szólóak szoktak itt is lenni eredetiként, de nem azok :( Üdv:Laci | 2012.02.04. 14:56:24 |
|
Tisztelt militaria23! Rendben, köszönöm szépen. | 2012.02.05. 08:08:03 |
|
Tisztelt militaria23!Szétszedet állapotban kérhetek képet róla.Első ránézésre szerintem jó a tőr.üdv | 2012.02.04. 10:31:06 |
|
Tisztelt itos! Természetesen készítek képet! | 2012.02.04. 14:57:00 |
|
Tisztelt militaria23! A nyél anyaga érdekelne,ill.a Sas karma közti furat. Nem lehet,hogy a tőr és a tok nem összeillő? Kössz.galjozsa. | 2012.02.04. 14:00:00 |
|
Tisztelt galjozsa! A markolata fa! A sas karma közti furatot én sem értem. | 2012.02.04. 14:59:50 |
|
Tisztelt militaria23! A gazdagagon cizellált+ilyen-olyan hadnagy úrnak című darabok mint hamisítványok. Az eredetiek nem díszítettek. Egy hasonló kaliberű kard, bajonett a nyolcvanas években a Felszab téri bizóban olyan max 5000-ért mentek. Mondjuk az akkor 2 havi fizetés volt.Üdv! | 2012.02.04. 17:43:16 |
|
Tisztelt Tundibundi70! Köszönöm a korrekt hozzászólást amivel teljes mértékben egyetértek!!! | 2012.02.04. 18:04:14 |
|
Tisztelt militaria23!Elnézést a belekotyogásért, de ez sajnos egy gyenge másolat. Az eredetinek keménygumi a markolata, ez a madár (csirkefejű) a kidolgozás, öntés silány minőségű. | 2012.02.04. 18:33:59 |
|
Tisztelt Robinson8! Köszönöm a hozzászólást! De két féle anyagot használtak - bakelit illetve fa markolatot! Ezzel a hozzá szólással Ön azt állítja, hogy minden Repülős tőr ami fa markolattal készült másolat... A Német szuronyok is Fa illetve Bakelit markolattal is készültek! Söt a legjobb barátom nagyapja aki repülős tiszt volt a tőrének a markolata szintén fa. Elnézést, de téved! | 2012.02.04. 18:43:31 |
|
Tisztelt militaria23! Üdv! Az előző hozzászólókhoz: Ha a te tőröd gazdagon cizellált és ilyen olyan hadnagyoknak készült, el kell hogy keserítsek, hogy hamis. Parasztvakítás, hogy jobban el lehessen adni a hamisakat. Az eredeti tőrök átlagosan kidolgozottak. Ha túlságosan ki van dolgozva, vagy nagyon nem szintén zenész. Ha van Mészáros beütő sajnos nem jelent semmit. A legtöbb hamisba beütik... A markolat eredetileg fa, pontoson olyan mint ez, később bakelit, de semmi esete sem fekete danamid, mint a mostani gagyikon. A legjobb a tőrt lemérni cm-re és grammra. A hamisak kisebbek az után öntés miatt. A dísztőr méretei: teljes hossza: 380 mm. hüvely hossza: 245 mm. tőr tömege: 470-500 g. hüvely tömege: 200 g. (apróbb eltérések lehetnek) Szerintem, (első ránézésre így monitoron keresztül) szép, eredeti darab. Kár hogy megfúrták :( ) Üdv: | 2012.02.04. 19:34:45 |
|
Tisztelt csovaki! Teljesen egyetértek illetve köszönöm a hozzászólást is! A tőr tömege: 466g ( a gomb hiányzik ami pulsz pár g-ot jelent ) A hüvely hossza: 245mm A teljes hossza: 368mm | 2012.02.05. 15:08:39 |
|
Tisztelt militaria23! Azért azt tisztázni kéne hogy az eredeti darabok közül is léteztek cizellált kivitelűek,mondjuk sima pengével de aprólékosan kidolgozott madárral és hüvellyel,vagy esetleg vésett pengével. | 2012.02.04. 19:40:39 |
|
Tisztelt militaria23! bocs a belekotyogásért...a sas karma közt nem volt eredetileg egy benyomható gomb talán, mert amiket én láttam, ott csak úgy lehetett kihúzni a tőrt a tokból, ha benyomták a gombot! | 2012.02.05. 00:14:22 |
|
Tisztelt V-Kiss! Mint a leírásban is szerepelt a gomb hiányzik róla! A gomb mindig hátul helyezkedik el és nem a sas alatt! A helye természetesen látható! | 2012.02.05. 15:10:38 |
|
Tisztelt militaria23!Szerintem meg aki nem hisz benne az ne licitáljon.Ennyi. | 2012.02.05. 13:37:24 |
|
Tisztelt VOIVOOD! Köszönöm a hozzászólást és a licitálást is! Sok sikert a tárgy megnyeréséhez! | 2012.02.05. 15:12:13 |
|
Tisztelt militaria23!Remélem. | 2012.02.05. 16:48:41 |
|
Tisztelt militaria23! A tőr markolat részének összeszerelése nagyon durva.A kiterjesztett szárnyú sas utólag lett felszerelve, visszaszerelve?? Szépen látható az eredeti szerelési hely. Szemből nézve a sas pár mm-rel jobbra lett szerelve, látszik a bal szárnyon és a sas lábai középtől balra vannak. A szétszerelés újabb példány öntéséhez kelhetett. Magától nem esik le. Én háború előtti és a háborúban lezuhant katonatisztektől vettem az én példányaimat. A pengék díszítettek, tudomásom szerint az egyik oldalon az alakulat jelmondata. (sasok szálljatok, utatok diadalmas legyen). Nemcsak a tiszteknek volt ilyen tőrük, hanem a tiszthelyetteseknek is. Azoknak volt sima a penge és a tok és a markolat ezüst színű. Az árát szerintem megéri, inkább tiszthelyettes tőre lehetett(több helyen még látszik az ezüst szín nyoma)Nem hiszem, hogy hamisítványnál ezt direkt így készítették volna. Jó vásárlást! | 2012.02.05. 19:16:27 |
|
Tisztelt torpapus! Feltehetőleg letörhetett a madár ( mivel eléggé lehasznált állapotban van a tör ) és most hátulról van felszerelve. Gyűjteményemben nekem is több eredeti tőröm van csatlékkal, övvel, ruházattal. De a felirat nem volt szabvány illetve nagyon ritka az eredeti törökön. Természetesen volt, nekem is van ilyen darabom. Ez a darab tényleg eredeti, de a gyengébb állapota miatt válnék meg tőle. Meg azért, mert még van 3 szép darabom!!! | 2012.02.06. 08:00:50 |
|
Tisztelt militaria23! Bocsi, hogy beleszólok... de "itos" is kérte, szétszedett állapotban kéne (le kéne csavarni a sast a tetejéről!) kép róla, mivel van licit rajt ez már nem megoldható. Esetleg külön képnézegetőbe még feltehető! Így nehéz megállapítani.... ha eredeti, valóban nem a legjobb állapotban van. Amik nekem voltak, mindegyikben volt jelölés ami utalt a gyártójára. üdv: | 2012.02.08. 14:04:06 |
|
Tisztelt katkaneni! A tőrt becsomagoltam, hogy a nyertese minnél hamarabb áttudja majd venni! A fejet könnyen letudtam szerelni, viszont a markolat nem jött le - feszegetni pedig nem akartam - lehet, hogy amikor a madarat javíthatták akkor valamivel a markolatot beszorították. | 2012.02.08. 15:10:27 |
|
Kedves militaria23! Elnézést,hogy ide írok de lenne egy kérdésem,én nem értek a tőrökhöz. Nekem is van a tulajdonomban 1 darab, amit az édesapámtól örököltem és ő is a felmenőitől. Már az apám is hivatásos katona volt. Elkezdtem kíváncsiságból utána olvasni ennek a tőrnek de össze vagyok zavarodva,hiszen annyi az ellentmondás,pedig az eredetiségéről eddig kétségem sem volt,hiszen egy repülő tiszt után maradt szolgálati fegyver :O Viszont itt azt mondják ha a penge "mintás" akkor nem eredeti,már pedig ezen van díszítés bár nem túl szabályos,címes és sas, Kozák András készítette. A markolat szerintem nem fa hanem bakelit jellegű vagy az,és a markolat 2 színű rézből készült,alapból sárga de a széttárt szárnyú sas rajta vörösesebb színű. Most értetlenül állok felette....most akkor ez másolat? De akkor,hogy lehetett szolgálati fegyver?Nem értem... | 2012.05.02. 12:24:43 |
A termék sikeresen elkelt licittel.